Sidor

fredag 31 januari 2014

Inspired by Japan & Paris

Crepes from the cute little creperie in Jakobstad & trowbacks from our sushinight. <3
Ååå..underbart! Behövde verkligen en sånhär dag efter en i övrigt snabb/stressig vecka. Förutom att jag vaknade upp med en hemskt sjuk hals har dagen varit på topp! Började skolan klockan 8, så jag steg upp tidigt för att bara åka iväg för att få en kroppsbehandling i skolan. Jag gjorde min del av behandlingen redan i onsdags, så därför var det min tur att få agera kund. Så otroligt skönt. 
 Efter behandlingen fick vi ta en tidig helg. Så jag och Amanda hade planerat att äta lunch på det nyöppnade creperiet bredvid runda hörnet i Jakobstad. Eftersom jag aldrig ätit salta crepes förut, var jag verkligen full av förväntan. Och jag kan lova att jag inte blev besviken! Jag kan varmt rekommendera stället! 10/10 poäng! Trevlig personal, mysig inredning och supergod mat! Bara den mysiga franska musiken som fattades..^^ snart ska dom vanliga söta crepsen också testas!
 Resten av kvällen ska jag bara njuta i tv-soffan med min älskade förkylning. Tänker inte bli sjuk! Måste orka med en arbetsdag imorgon också. 

Ha en skön Fredagskväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar