Sidor

tisdag 21 januari 2014


Gokväll bloggen!
Idag har jag haft en lite annorlunda dag. Dagen började med att jag började 12, som jag i och för sig alltid gör på tisdagar. Jag gjorde en ansiktsbehandling speciellt för torr hy på kundbetjäningen. Sent på eftermiddagen åkte jag och några andra från klassen iväg till Vöro högstadium för att representera skolan på en utbildningsmässa. Tyvärr var det inte många som var intresserade av att söka till kosmetologlinjen av de som gick o den skolan... de flesta hade mycket större intresse av att få en gratis...manikyr. ^^ Men det var ändå kul att få ha en annorlunda skoldag som omväxling.
Nu är klockan redan tio och vi kom hem för mindre än en halv timme sedan..lång skoldag, Men det var det värt. Justnu finns det inte något som lockar mer än min sköna säng, så med ett kort inlägg säger jag gonatt o. sov gott! <3
 
 

i brist på annat får ni en gammal webcam bild. (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar