Sidor

söndag 29 december 2013

THE LAST SUNDAY OF 2013

Ooh, snart är 2013 redan över. Måste bara säga WOW tiden går snabbt! Känns nästan om vi firade nyår igår, och ändå har det hunnit hända massor under 2013. Det har varit ett år med både upp och nedgångar..svåra stunder som har blandats med skratt och lyckliga dagar. När jag tänker tillbaka på året som gått så har det absolut inte varit det bästa och lättaste året men ändå har jag fått uppleva massor av roliga saker och faktiskt också fått vara glad och må bra! Tack vare mina underbara vänner och min familj! Älskar er! Och vet ni vad, 2014 kan bara bli bättre! :D

Imorgon, dan före nyår ska jag och Amanda åka till Vasa för att kolla in mellandagsrean! Hoppas på att hitta något fint att bära på nyår. Att ta fram något gammalt ur garderoben känns inte alls roligt. Det är ett nytt år med nya möjligheter! :D

Ha en skön söndag!

4 kommentarer:

  1. du e så snygg lina<3

    SvaraRadera
  2. har du några tips på hur man en längre period lyckas svälta sig själv utan att ens föräldrar misstänker nåt? bortförklaringar håller ju tyvärr inte i längden...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej hödu! Jag har INGA tips på det! Jag har verkligen inte försökt att gå ner i vikt! Glöm att du ens tänkt dedär!

      Radera