Sidor

söndag 29 december 2013

2013


MITT ÅR 2013


Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

- Flög ensam till Milano, där resten av familjen väntade på mej för att sedan tillbringa 3 veckor på husbilssemester vid medelhavet. Det var stort för mej som verkligen inte är en van flygare! ^^

-åkte ambulans efter att ha kört omkull, fick sen gå med blodsprängt öga en månad heheh...smidiga jag ^^
-Fick mitt första riktiga jobb

m.m
Lyckades du hålla dina nyårslöften?
- Kan aldrig hålla mina nyårslöften så de blev heller inga förra året. ^^
Vilka länder besökte du?
- Italien, Kroatien, Slovenien, Tyskland, Österrike
Konstig färg på bilderna...PICMONKEY FTW! XD

Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014?
- Flera resor och mer spännande upplevelser! Vill se världen! OCH mera dans! :) Vill också ha körkort. +en månad praktik i spanien skulle inte va fel!
Vilket datum kommer du alltid att minnas?
- Minns inte något speciellt datum, 2013 hade många fina stunder! :D
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
- Finns mycket bästa! Alla fina kvällar med de bästa! Shopping i Hesa med mim, Resan till Kroatien, Fick jobb utan att behöva fråga. Lärt känna Amanda mycket bättre det senaste halvåret. Fått ha underbara peppande människor runt mej! :D
Vilket var ditt bästa inköp?
Ojj, har inte köpt några stora grejjer, så har verkligen ingen aning. ^^


Vad spenderade du mest pengar på?
- Kläder, kosmetik och julklappar kanske? :)
Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Jaadå! :D
Vem har du umgåtts med mest?
- allra mest med mina underbara tjejer! Men också med många andra fina! <3



Har du haft ett förhållande under 2013?
- nej
Vad gjorde du på din födelsedag?
- Mimmi kom till mitt, virade en halsduk runt min moped hjälm och körde iväg med en blind Lina först för att ta ut pengar mitt på gågatan med mej gående med en ful hjälm mitt på stan. XD sen vidare till ABC där hon, malin och toni bjöd på kladdkaka med supersöta ljus! HELTSUPER! <3

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
- Ja,en del...
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
- Sluta ha så höga krav på dej själv! Men satsa på det du drömmer om! Du har inget att förlora! orkaorka kämpa! Lev livet du e 18! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar